John Lennon – Jealous Guy (中文翻譯)

John Lennon – Jealous Guy

此為個人翻譯 非轉載 歡迎討論不吝指教  
若分享請註明出處  翻譯 Lucas


我曾幻想著過去
我的心跳得如此快
我開始失去控制
我開始失去控制
我不是有意要傷你
我很抱歉讓你哭了
~我不是有意要傷你
我只是一個忌妒的傢伙

I was dreaming of the past
and my heart was beating fast
I began to lose control
I began to lose control
I didn't mean to hurt you
I'm sorry that I made you cry
Oh my I didn't want to hurt you
I'm just a jealous guy



我過去感到不安全
你可能不會再愛我了
我內心是如此顫抖
我內心是如此顫抖
~我不是有意要傷你的
我很抱歉讓你哭了
我不想傷害你
我只是一個忌妒的人

I was feeling insecure
You might not love me anymore
I was shivering inside
I was shivering inside
Oh I didn't mean to hurt you
I'm sorry that I made you cry
Oh my I didn't want to hurt you
I'm just a jealous guy

[Whistling]

I didn't mean to hurt you
I'm sorry that I made you cry
Oh my I didn't want to hurt you
I'm just a jealous guy


我試著讓你注意我
我覺得你試著躲藏我
我在吞噬著我的痛苦
我在吞噬著我的痛苦
我不是有意要傷你
我很抱歉讓你哭了
我不想傷害你
我只是一位忌妒的人
寶貝小心點,我是一個忌妒的人
小心點,我是一個忌妒的人

I was trying to catch your eyes
I thought that you were trying to hide
I was swallowing my pain
I was swallowing my pain
I didn't mean to hurt you
I'm sorry that I made you cry
Oh my I didn't want to hurt you
I'm just a jealous guy
watch out baby I'm just a jealous guy

Look out baby I'm just a jealous guy

留言

這個網誌中的熱門文章

Lana Del Rey - Radio (中文翻譯)

Guns N' Roses – Sweet Child O’ Mine (中文翻譯)