Spoon – Inside Out (中文翻譯)

Spoon – Inside Out

此為個人翻譯 非轉載 歡迎討論不吝指教  
若分享請註明出處  翻譯 Lucas


Time's gone inside out
Time gets distorted with
This intense gravity
I don't got time for holy rollers
Though they may wash my feet
And I won't be their soldier

時間已經翻轉過來
時間隨著那強烈的重力扭曲
我沒有時間理那些聖教徒
儘管他們可能為我受洗過
我也不會成為他們的一份子



There's intense gravity in you
(There's intense gravity in you)
I'm just your satellite
(I'm just your satellite)

在你心中有沉重的壓力
在你心中有沉重的壓力
我只是你的衛星
我只是你的衛星



Ooh, and I know that time's gone inside out
And now it's only like I told you
Mmm, though they may wash my feet
They do not make me complete

哦,我知道時間已經翻轉過來了
現在就只像我告訴你
嗯,雖然他們可能為我受洗過
但我生命沒有因此變得完美



Break out of character for me
Time keeps on going when
We got nothing else to give
We got nothing else to give

打破自我的框架
當時間還是持續著
我們什麼也無法付出時
我們無法付出



Ooh, cause our time's gone inside out
I don't make time for holy rollers
Mmm, there's only you I need
They do not make me complete

哦,因為時間已經翻轉過來了
我沒有為那些聖教徒留下時間
嗯,你是我唯一的需要

他們沒有完整了我的生命

留言

這個網誌中的熱門文章

Lana Del Rey - Radio (中文翻譯)

Guns N' Roses – Sweet Child O’ Mine (中文翻譯)

John Lennon – Jealous Guy (中文翻譯)